.stan.

Idag blir det en dag på stan med min kompis H. Ska bli kul att ses igen. Jag har egentligen hemstudier idag, men jag känner att jag ligger rätt bra till, och jag ska satsa på att läsa lite innan jag åker in.
Jag var faktiskt förbi H&M igår och köpte en blus som jag tittat på men inte haft råd med, nu när jag kände att jag hade råd då var den ju så klart slut i min storek överallt. Hittade den här i fältöversten, jag hade velat ha en vit, men nu fick det bli den här petrolgröna. Snygg den med tycker jag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Färgen passar dig utmärkt tror jag.

2008-09-02 @ 11:12:01
Postat av: Erika

Snygg!

Postat av: carro

Den såg fin ut. Bra att du unnar dig lite kläder. :)

2008-09-02 @ 16:00:16
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback