.tjejkväll.

Ikväll är det äntligen dags att träffa tjejerna igen. Det ska bli så kul! Och det ska bli spännande att se hur M har det nu när hon är sambo. Det enda tråkiga är att jag jobbar hela helgen, och Täby ligger långt bort så jag tar det nyktert ikväll så jag har möjlighet att komma hem i tid, med bil då.... Det hade varit trevligt att ta ett par glas vin till maten, eller en drink men sånt är livet....
Finurlar på vad jag ska ha på mig ikväll och har inget bestämt än.... Jag har en kjol med en grå snygg blus till, men den är det knytning på fram och vi ska äta tacos så jag vet inte om jag vågar ta den... då har jag väl tacos överallt sedan.... Vi får se vad det blir, jag får nog känna efter hur det känns efter duschen. Vilka kläder som talar till mig idag.... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback