.tråkigt på gymmet.

Hade en lång och på slutet vääldigt utdragen dag i skolan idag. Var ändå duktig och åkte till gymmet direkt efter. På gymmet var jag dock inte lika effektiv som vanligt, och tränade heller inte så länge som jag brukade.... men jag var där en stund iallafall och körde en del styrketräning idag... det var rätt länge sedan kan man säga. Förhoppningsvis var det värt nått iallafall..men jag hade verkligen ingen ork. Ska nog försöka fixa en ny bok på mp3 att ha med mig, då går tiden lite fortare.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan har jag en date med tvättstugan ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

En bok på mp3 låter som rätt lösning! Gud vad härligt..



Hehe jo jag får väl lägga ut skiten på blocket.. men hade hoppats att jag skulle slippa. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback