.visdomstanden.

Morgonens möte med mäklaren gick bra och nu är fotografen inbokad på tisdag nästa vecka... Ska bli så spännande, men innebär också att jag och prinsen har helgens aktiviteter klara för oss.... Städning!

Jag känner av en av mina visdomständer idag också. Ska nog ta en alvedon strax. Min tandläkare (som jag för övrigt inte är livrädd för, bara lite rädd....) säger att de växer som de ska och att det ser bra ut, problemet är bara att mina visdomständer har tagit enormt lång tid på sig att komma upp, och det kan också orsaka problem med infektioner... än har jag klarat mig... (peppar, peppar ta i trä).
Nä, nu väntar disk och annat....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att få lägenheten proffsfotograferad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback