.julkula.

Som trogna läsare vet vid det här laget så fick jag en kamera i julklapp. Det är verkligen roligt, och jag försöker lära mig lite varje dag. Det är mycket att lära, men jag har iallafall intresset.
Förutom soluppgången som jag fångade imorse, bjuder jag nu på en julig bild. En kula från granen min... Av tio bilder blir man kanske nöjd med en (iallafall än så länge), tur att det är digitalt och att man inte behöver framkalla allt för att se hur det blev!


För er som känner mig och har varit hos mig under julen vet att mitt mål är en gran med bara olika kulor, och dekoration. Jag är inte där riktigt än, men någonstans måste man börja. Den här kulan köpte jag i år på NK.

Kommentarer
Postat av: carro

Tjusigt... :)

Postat av: Sandra

Rolig idé..kanske man borde göra själv. Då har man ju en alldeles unik gran.



NU är jag klar med arbetet..så imorgon kanske det kommer en uppdatering om jag orkar. Har en restuppgift att skriva också....

2009-01-09 @ 03:52:46
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback