.sjukling.

Då var vi ensamma hemma igen. Prinsens föräldrar kom igår och stannade till idag. Det var trevligt att ha dem här och de har hjälpt till med att flytta garderoben från det lilla sovrummet till det större. Det blev mycket bättre! Jag är så nöjd med att vi gjorde så.

Tyvärr blev jag sjuk nu också. Vet inte varifrån det kom men igår fick jag ont i halsen och snuva. Natten har varit så där, sovit halvdant och tydligen snarkat alldeles för mycket på grund av nästäppan. Drömt mardrömmar hela natten. Nu känner jag mig dock bättre, inte ont i halsen men snuvig. Var ner till konsum och köpte C-vitamin på brustabletter och hade extra mycket vitlök i maten. Hoppas det gör någon skillnad. Jag har inte tid att bli sjuk nu, nu måste jag ju ta tag i skolarbetet... eller alla tre skolarbeten

Har lite dåligt samvete också för N:s föräldrar fick parkeringsböter nu när de var här också. Det var vi som sagt åt dem att parkera där då vi stått där förut.... men de åkte på två böter på 550 kr styck. För det priset hade de ju kunnat åka taxi från Otterbäcken.... *suck* Dåligt skyltat var det också, men det är väl i princip omöjligt att få rätt i en sån strid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback