.svårt.

Det här med fotografering är svårt tycker jag. Jag har inga förkunskaper i foto, men skulle gärna vilja lära mig mer. Under kvällen har jag försökt att få en bra bild på granen, men det där med slutartid och bländare eller f/tal/värde är sårt tycker jag. Jag har dessutom inget stativ och att palla upp med strykbord och böcker funkade sådär...

Försökte också ta bilder på utsikten, och det blev kallt att ha fönstret öppet så det får jag fortsätta med en annan dag... Det bästa jag kom fram till nu var denna bild....


Kommentarer
Postat av: carro

Utsikten från er lägenhet är så himlans härlig! Ses i morgon...

Postat av: Sandra

Jag tycker alla dina bilder är fantastiska för en nybörjare!

2009-01-07 @ 12:00:33
URL: http://sandrasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback