.vi två.

Vad heter ni? det håller vi hemligt för de som inte känner oss privat.

Hur träffades ni? Vi träffades på nätet först..... sen blev det som det blev..

Är ni förlovade? Nej, inte än iallafall...

Bor ni ihop? Ja, i vår nyköpta trea.

Har ni barn? Nej.

Kommer du ihåg er första kyss?  Jajamänsan.

Vem sa “Jag älskar dig” först? Det var han.

Vem är äldst? Det är N.

Vilka stjärntecken är ni? Han är Vattuman, jag är Vädur.

Vem fyller först på året? Han fyller i februari, jag i april.

Vem är längst?  Där är han nog nån cm längre än mig.

Vem sjunger bäst? Det är jag faktiskt.

Håller ni i handen på stan? Nja, jag är nog mer en "hålla handen" person än han är...

Blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag.

Har ni någon speciell låt? Nja, inte direkt.

Har ni stora framtidsplaner? Det hoppas jag! Jag har då det...

Har ni gråtit i varandras armar? Jag tror det...

Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, vi har varit till Thailand och Berlin.

Vilket är ert bästa minne? Den är svår.... Jag vet inte riktigt vad jag ska välja. Kanske när vi firade en av våra årsdagar i Årstaviken.

Vem lagar bäst mat? Jag. =)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, faktiskt inte...men ofta.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Han bodde i Huddinge och jag i Djursholm. Ganska långt tycker jag, men det beror ju på vad man jämför med.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han har många... hela han är fin!

Brukar nån av er prata i sömnen? Nej det tror jag inte, men jag skulle ju kunna sova igenom ett världskrig så jag vet inte hur pålitligt mitt svar är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback