.regnrusk.

Jag är hemma. Jag är nyduschad och jag är trött. Det har varit en kul dag i skogen vid Kärsön. Vi provade olika uppgifter och lekar som vi planerat att göra tillsammans med barnen vid ett senare tillfälle. Vi har också lagat mat på stormkök och varit ute i riktigt ruskväder. Jag vet inte vad jag tänkte på när jag glömde bort mitt regnskydd till ryggsäcken. Min ryggsäck är dyngsur, jag har ju ett typ nytt regnskydd till det... Varför tog jag inte fram det och använde det? Jag kom inte ens ihåg att jag hade det förrän jag satt på bussen hem, och då var det lite sent...
Om en liten liten stund ska jag ta tag i matlagningen. Idag ska det bli det där
laxreceptet jag hittade på för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: carro

Håller med dig, det var kul.. Men nu är man sjukt trött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback